Kedilerde böbrek hastalığı, idrar üretiminde ve yoğunluğunda belirgin değişikliklere neden olabilir. Böbrek hastalığı olan kedilerde idrar üretimi genellikle artar, çünkü böbrekler suyu düzgün bir şekilde filtreleyemez. Bu durum poliüri olarak bilinir ve kedinizin sık sık idrara çıkmasına neden olur. Ayrıca idrarın yoğunluğu azalır ve daha sulu bir hale gelir. İleri aşamalarda, idrarda kan ya da protein gibi anormal maddeler görülebilir. Bu tür belirtiler, böbreklerin filtreleme görevini tam olarak yerine getiremediğinin bir işareti olabilir.
Kullanıcı deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Kişisel Verilerin Toplanması ve İşlenmesi ile ilgili detaylı bilgiye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.